Thursday, May 14, 2009

aku..teLuK baTiK & PaNtaI

Citer ni da seminggu gak..nk post..tp xpost2 gak..ye la..byk glerr keje..ngan examnyr..ari sabtu lepas dak2 kelas aku wat la mcm farewell party kt teluk batik..mcm2 la aktiviti..ada BBQ..ada main game..n kalo da kt pantai tu xsah la kalo xmandi..yang paling besshh bila naik banana boat..he..he.tp aku xdpt post pic byk sgt coz..gambar byk xde kt aku..next time aku try upload if sume pic tu da ada..yang satu ni je yang ada kt aku..





Mmg besshhh sgt2 la..enjoy glerr..lepas da puas mandi..g lumut plak..memborong barang plak..he..he..dalam kul 3 ptg aku ..soulmate aku ngan lan dak klass aku grk blk kL plak..he..he..mmg puas berjalan btl aku ari tu..he..he..

5 comments:

a.b geldofg said...

comel snyum dia

Liquid said...

uh x ajak.!! ni yang nak majok neh.!! ahahahaha

aida hashim said...

haha. thanks.

Ameeza Adailami said...

bez nye ko...hehe..ambk tag kat page aku.oraitee

Ameeza Adailami said...

ambik tag kat page aku