Sunday, November 8, 2009

aKu..feVer..

Badan not feeling well 2,3 ari ni..demam..pnt oowwhh demam..seksa rasa..ari jumaat mlm aku overnight smpai suboh..

lps suboh baru tdo..terbgn dlm kul 9 tiba2 perut meragam..n time tu gak rs bdn lain mcm..perut lak mulas2..tdo blk..dlm kul 12 bgn..

coz bdn mmg btl2 rasa da demam..hhuuiii seksa btl rasa...housemate aku masakkan bubur..trma ksh sgt2 kt dia..lps da mkn bubur..tdo blk..

ptg tu bgn n mndi sume..pas tu baring blk..xlarat sgt la..dgn cirit biritnyer..mmg lemah btl bdn..tekak plak rasa loya je..tdo smpai kul 9mlm..

bgn mkn bubur n telan panadol lg..soulmate aku blk mggu ni..so sunyi je rs..rindu lak tu..lps da mkn ubt sume..tdo smpai pagi td..n bdn pn da rs kuat skit da..

tp bl wat keje skit cpt je rs mengah..pnt demam ni..skang ni da ok la..ipoh hjn la skang..cuaca sjuk je n faktor2 penyumbg pd aku demam bl cuaca sjuk..

hope sok aku makin sht dari hari ni..

doakn aku ye..

1 comment:

Muhaimin said...

ermm,...tau xpe...ipoh mengalami kepelikan cuaca...hehhee