Tuesday, December 8, 2009

aku..eXam..meMoirS

mggu da start final exam..weyhh..tekanan ok..sem ni gak last sem utk aku..lps ni akn sbk utk mencari kerja..nak kerja..mcm xtau nk krja ape..sem ni aku amik 4 paper

matematik kejeruteraan
Mekanisma penghantaran kuasa
Kawalan Motor

Aplikasi sistem komputer

aku abs paper mggu dpn..mggu exam adalah mggu yg sgt tekanan..mggu yg xckp tdo sume..sbb akukan kuat tdo..so agak tensen disitu coz masa tdoku digunakan utk study..he..he..





tp xpe..itu utk masa dpn aku..masa dpn yg aku sndiri xtau..xtau mana hala tuju..hala hdp..mmg kita akn merancang..tp yg menentukan itu sume Allah..

duk jauh dari famly mengajar aku berdikari..tp xberdikari sgt la coz soulmate aku ada utk slalu tlg aku..time aku skt aku plg rndukan famly aku..tp kt cni dia la yg jaga aku..belikan ubat..bwk aku g hsptal kul 2,3 pagi..sgt appreciate sume yg dia wat kt aku..

dan kt cni gak aku dpt knl ngan kwn2 yg mana ssh n sng akn kongsi sgla2nya ngan aku..kwn..mcm entri aku yg lps..kwn aku ni mcm2..he..he..

dl masa skola teknik pn prnh la jauh dari famly..ye la duk hostelkan..tp dr rmh ke teknik aku amik masa sejam je..byk kenangan aku kt ctu..

No comments: