Tuesday, January 5, 2010

aKu..keCelArUaN..

xsgka sgt jln hdp aku jd cam ni...tgk result rasa nk nanges..sbb result tu aku kene repeat paper..sabb 1 subjk tu aku kena ulg alik ke ipoh..

sbb subjk tu aku xley grade sama2 ngan kwn2 aku..sbb subjk tu aku xley nk konvo ngan soulmate aku..sbb subjk tu aku menangia bagai nk glerr dan peritnyer aku rs lg smpai skang..

perit sgt aku xtau nk tempuh hdp cm ner lagi..aku tau tu bkn perngakhir sglanya..tp aku btl2 xkuat nk tempuh sume ni..smlm aku g ipoh uruskan hal tu..

peritnyer..aku rs cuma aku ngan mangsor je fhm perasaan tu cm ner..ari ni aku amik kptsn aku nk resign keje yg baru aku dpt mggu lps..

sbbnyer hati aku btl2 xley nk trma sume bnda ni lg..lg pn keje tu btl2 wat diri aku kosg..kosg sgt..aku xtau nk hadap ari2 yg akn dtg ni cm ner..aku btl2 celaru..

aku btl2 bingung..rasanya pedih sgt..luarannya aku mmg hepy..tp kt dlm hati aku ni xsiapa yg tau..mmg sume org ckp tau perasaan aku cm ner tp diorg sume xrasa ape yg aku rasa..pedih..perit..slama 3 thn ini yg aku dpt..

impian nk bwk mak ayh aku msk dwn tgk aku pkai jubah..musnah sumenyer..mmg aku ley konvo thn dpn..tp da xde ertinya lg utk aku..

3 comments:

F I T said...

sabar a k.. berusaha selagi boleh..yg penting tamatkan pengajian..be strong k!

Melz said...

relax keh :) Usaha tangga kejayaan . Semua perkara itu ada hikmahnya :) mana tau kalau kamu keluar terus dapat kerja :) hehe

Shazril Shaedi said...

Aku pun tak tau nak cakap ape nadia...btol lah...kau sorang je tau di dlam hati...