Saturday, July 17, 2010

Bersama Keuarga Tercchheennnttaaa

Kalau keluar dgn family slalunya kitorg lagi prefer makan kt restoran thai....sbb ape..sbb satu family aku mmg ske glerr makanan pedas...tp yg slalu jadi feveret family aku restoran thai nama dia tahara area2 kampung pandan..mmg terbaik lla aku ckp...da la portion bsr glerr..murah lak tu..mmg berbaloi...


kalo pergi makan mana2..xsah kalo aku tak minum limau ais atau teh o ais limau...harga air cam ni biasa la dlm RM1.50 mcm tu la...


satu lagi nmpak tak ikn kt atas ni..siakap stim..mmg best..langsung tak hanyir..rasa dia masam2 n pedas..mmg best la..ikan ni pn xde la melampau mahal sgt..


menu wajib lak sup ekor..tom yam...kerabu mangga..mmg best...pedas dan menepati citarasa...mmg meleleh la air hidung kalo hirup tom yam dia...


hhhaaaa...tak sah kalo g makan tak order siakap 3 rasa...hhuuuiii...sambal dia mmg best..masam2..pedas...n manis...sesedap rasa la org kata...ok kalo nk dikira2..dgn 2 ekor ikan n famly aku yg seramai 7 org ni semunya lebih kurang RM80 je..msti xcayekan...tp itu la...sdp....byk n paling penting murah..he..he...


No comments: