Monday, June 1, 2009

aKu..baGaN laLaNg..faMly..

tgk tjuk kt ats ni msti da tau entry aku kali ni psl pe..he..he..smlm aku ngan famly aku grk g bagan lalang..tdo kt sana satu malam..n now baru smpai rmh trus on lappy..he..he..gian woooo..satu malam xsurf tenet..kitorg menginap kt perkampungan nelayan bagan lalang..kt c2 dia sediakan satu bilik air,satu blk n ada ruang tamu..ok la..murah je..sebuah 90 hinggit je..dpn tmpt penginapan aku tu..btl2 dkt ngan pantai..malam2 duk tepi pntai..mmg beshhh glerrr..ye la..da lama xcam tu..aku br abs exam ari jumaat lps...cuti 2bln..da mcm hape da kt rmh xwat pape..so dpt berjln ni cam beshhhh sgt2 la..


pantai bagan lalang..



aKu..



sign board kt tmpt aku menginap..


Tmpat kami... : )


mAk & aBah aku..sayang sgt2


So..i2 je la..utk kali ni..even pantai dia base2 je tp aku ske sgt..ptg2 jln2 kt tepi pantai..tgk matahari terbanam..lagi sweet kalo berjalan2 ngan yg terchentaaaa...he..he..

2 comments:

MisZrOxZy said...

dh lama xlepak2 kat pantai bagan lalang.rindu sgt2 kat tempat tu..

Liquid said...

uhu xajak xajak.!! eheh