Thursday, October 22, 2009

aKu..eN3..bIaSa..

Ari ni mcm ari2 yg lps..bgn tdo g class..mkn..blk class..n mlm blk..ari2 pn wat bnda yg sama..

on lappy blog n facebook..ni je bnda yg aku rasa best nk wat..ari ni mood xbrapa..coz ada konflik dlm dr..

prnh x kdg2 korg rs mcm da bosn dgn satu2 bnda pastu korg rs mcm nk rht jap dari hadap bnda tu..kadg2 gak kita rs bosn ngan bnda yg sama yg kita lalui dlm hdp kita..

skang ni aku tgh fikirkan psl future aku akn dtg...aku mmg ingt nk study lg pas ni..tp..xtau la which uni yg nk trma application aku..

aku rs hdp aku da smprna kalo aku dpt genggam segulung ijazah n dpt beri kesenangan kt mak bapak aku..kadang2 hdp kita xley nk rancg sgt co Allah yg tentukan sgla2nya..so ape yg kita ley wat truskan ngan hdp n hargai sume yg dtg..



rindu sama soulmate..tu la..sape suh majuk lama2 lg..kan da rindu

2 comments:

Muhaimin said...

rindu? kol la

Liquid said...

eley rndu ke bukan hari ke ko jmpe soulmate ko tu uhu