Wednesday, October 21, 2009

aku..laNila..deA..

lama glerr xupdate pape kt cni..he..he..tp xpe la..hari ini dlm sjrh aku hapdet blog petang2 gini..slalu aku tdo je..he..he..nk hapdet psl ari sabtu mggu lps..ari sabtu ari tu..aku..lan..ila ..ngan soulmate aku ni grk g raya kt rmh cikgu lan masa teknik dl..



rmh cikgu dia kt mana ntah..mcm da msk melaka pn ada...tp mcm negeri 9 pn ada..pelik aku..diorg dtg amik aku dlm kul 11 lbh cam tu..masing2 ngan baju raya..he..he..smart je..


lepak2 kt rmh cikgu si lan ni jap dm kul 2 lbh grk blk kl coz nk g open house aten lak..he..he..dlm perjalanan si lan benti jap kt satu tmpt ni..ape ntah nama tmpt tu..katanya dia ngntuk..mana xngntuk..da mkn nyk sgt..kt tmpt yg kitorg benti ni mcm ada satu tmpt..xtau la aku nk trgkn cam ner..



kitorg kena naik tangga smpai atas..tggi ooo tangga tu..mengah naik..da smpai kt ats skali ley nmpk pemndgn kt bwh..tp ape je ley nmpk..highway je..he..he..aku smpai rmh aten dlm kul 4 lbh cam tu..



smpai sana byk glerr aku mkn..kalo g raya rmh kwn aku yg sorg ni mmg xgado la nk mkn..byk glerr kot mak dia msk..yg plg best kt sana char kuew teow dia..trbaik la org kata..tp gambr makanan tu sume aku xtgkp la..he..he..bl tgk mknn byk sgt da xingt ape da..he..he..

No comments: