Friday, March 2, 2012

Makan-Makan at Old Town White Coffee

Aku pun tak ingat bila entah kejadian ini berlaku..he..he..sebab semua cerita peram dalam draft. Ntah bila nak publish pun tak tahu. Sejak dah masuk new sem ni memang aku sibuk memanjang. Kadang-kadang nak online pun tak sempat, nak makan apatah lagi.


Busy sampai aku rasa sibuk yang tak akan ada penghujung. Dah lama rasa tak update blog ni. Tiba-tiba malam ni rajin pula nak update bila tengok banyak cerita yang aku peram dalam draft tu.

Tak tahu kenapa aku suka singgah makan dekat old town white coffee ni. Yang buat aku tertarik sebab buku Menu dia sangat cantik.


Sangat cantik sebab banyak pilihan makanan yang sedap-sedap dalam tu. Tapi kalau nak dibandingkan dengan Paparich aku lagi suka paparich sebab pilihan makanan dia lagi-lagi banyak.

Lepas tu ada macam-macam jenis. Yang paling best sebab dia ada Dim Sum. Tapi dekat old town tak ada laa. Yang paling best pun sebab coffee dia.


Tapi aku nak cadangkan siapa-siapa yang nak makan dekat sana aku cadangkan korang makan chicken rice.

Sebab apa aku cadangkan nasi ayam. Sebab nasi ayam dia ni dikukus. Yang paling best ayam dia lembut sangat. Senang cerita kalau msuk je dalam mulut boleh terus hancur laa..he..he..


Nasi dia pun sama dikukus dan ada rasa halia. Bagi aku sangat elok untuk badan. Lepas tu kalau ada cili potong memang lagi kick la. Harga kalau tak silap aku dalam RM 10 macam tu laa. Kalau-kalau singgah cuba laa rasa :)




No comments: