Tuesday, February 21, 2012

Breakfast With Auntie

Aku pun tak tahu kenapa blog aku ni banyak berkisar pasal makanan je. Nak kata blog ni dia punya tema pasal makanan tak juga..wwaahhh ko nadia tema sangatkan he..he..ye la sementara tengah cuti ni boleh laa aku update banyak-banyak.


Kalau dah start study nanti nak post satu entry pun ambil masa berbulan-bulan, tapi blogwalking aku rajin..he..he..tengah cuti ni acik aku rajin datang rumah temankan aku. Selalu dia datang pagi-pagi bawak aku pergi breakfast.

Selalu breakfast dekat MCD je. Acik aku ni adik kepada mak aku. Houswife sekarang ni tengah pregnant anak ke-5. Kalau aku keluar dengan dia mesti orang cakap mak cik aku ni kakak aku.


Aku kalau pergi mana-mana memang pergi dengan acik aku ni. Lepas tu apa-apa cerita je mesti aku cerita dengan dia. Boleh kata sekepala laa aku dengan dia.




5 comments:

Liquid said...

warghh makan aje keje ko ea ehehe

MizzTina said...

meriah bekpes...

J.Syazwana said...

oi oi.
up mekdi lah pulak
tengah lapar ni
dah la ari tuh mengidam nak makan mekdi tak dpat2 lagi
aisehhh
hahaha

ain shakirah said...

rindu nak breakfast with fmily mcm dulu2 kat mcD;| skrg sume dh busybody.. opsssss busy ! :)

syazwani ab said...

laparnyaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :(