Friday, March 20, 2009

aKu, PrOpOsAl dAn RuMaH

allaallooppzz..he..he..dengan rasminya ari jumaat ari tu proposal group aku ditolak he..he..sseronok rasa bila proposal kena tolak n kena cari idea lain..gler betul la panel tu..dia bole bang kitorg dengan soklan yang hanya owang glerr je bole jwb..bongok tul la..dan dengan rasminya pada sabtu lepas aku pulang ke kampung halamanku..key hell..he..he..seronok rasa dapat balik rmh..hlg sume tensen yang terbuku dihati ini..he..he..da sebulan aku xblk..rindu aku sama keluarga sangat memuncak2..he..he..tapi cuti seminggu je..da la sem ni study cam terbarai je..ye la final year la katakan..tggl 3 ari je lg kena balik ipoh..xske..xske..xske..bosan..bosan..bosan..mengadap orang yang sama dan masalah yang sama buat aku rasa mual..

2 comments:

apisz said...

hidup ini ada liku2 nya... hehe

Mulan said...

salam.. sememangnya akan release lah segala tensen di kay el itu.. cuci mata & cuci poket..