Tuesday, April 20, 2010

Batch 18

Bersiaran scra langung dari rmh :) da blh berblog 24/7..sgt ske//sbb skang da ada PC baru..next entry baru kita citer psl PC k..mlm ni tiba2 rasa nk bercerita life aku slama 2 bln ni..2 mggu yg lps aku da slmt konvo ngan kwn2 yg lain..




sgt gumbira..tp ada inbsiden yg mcm syiiiiaaaallll...ok..itu pn next entry aku ctr..sbnrnyer byk bnda aku nk ctr kt dlm blog ni..tp semenjak keje ni masa pn da trbatas..





sblm ni aku ada ctr aku keje sbg call cnter..so..sblm aku live angkat call dari customer yg mcm $#@%^$# aku kena trainign dl slama sebln..


so dlm sebln mcm2 bnda aku blaja..mcm mana nk ckp ngan cust..n yg plg pntg soft skills...tp even mcm mana power pn soft skill kita..agk2 dpt cust yg sawan mmg xley handle gak...sgt tensen keje mcm aku ni..kalo xdisebabkan gaji yg dia bg..



mmg aku da blah awal da dari keje aku tu..dlm masa sebln macam2 bnda aku blajar..sume kwn2 pn sgt2 baik..diorg slalu tlg aku..aku sgt2 hargai diorg sbb even aku dlm ssh mcm mana pn diorg akan still ada utk tlg aku..



No comments: