Wednesday, April 14, 2010

CSR ke??? Macam CSI Pun Ada....

skang ni aku da memegang jwtn sbg CSR..ape tu CSR?????he..he..kt cni aku nk ctr skit..keje aku ni ari2 ngadap sstm n kena tadah telinga dgr masalah cut..

masa2 mula2 sgt sebu telinga n mulut terasa mcm nk meletooop sbb kena ckp byk sgt n tnpa henti..and the worst part tntg kerja aku ni..aku msti kena jadi seorg yg mampu tahan makian dan cacian..pndk kata kena hati kering..

kadang2 aku dpt cust yg ntah hape2 ntah..kdg2 bl da mrh akn nmpk sgla kebodohan yg ada..dgn sgla skill yg aku ada..aku akn cuba utk tenangkan keadaan trsbt..he..he..kdg2 klakar pn ada..kerja aku pn skang ada syif sume..first time aku keje cam ni mcm excited skit la..he..he..

tp aku da rs bosn la plak keje as a CSR ni..lupa lak nk g tau CSR tu customer service representative..dlm bhsa sngnyer customer service la..

sbg permulaan aku akn keje dl kt cni n bl da smpai wktu aku akn blah cari keje lain lak..ini utk smntara je nadia..so..kerja dgn tekun..he..he..



No comments: