Tuesday, April 10, 2012

Melantak Lagi

Tengah-tengah malam tiba-tiba pula mengidam nak makan pizza hut. Apa lagi pizza hut delivery laa. Jimat duit minyak tak yah nak pergi beli. Tunggu je dekat rumah tau-tau dah sampai..he..he..tapi pizza hut dekat rumah aku ni pelik sikit. Kadang-kadang kalau order sampai. Tapi kadang-kadang tak sampai pula.


He..he.. pelikkan. Aku pun tak tahu kenapa. Somtimes manager diorang call cakap area rumah aku ni diorang tak boleh hantar. Tapi bila esok lusa aku order sampai pula..he..he..

Tapi tak kisah laa. Hari tu order pizza aku tak tahu kenapa cheese dia melimpah ruah. Nak kata aku order extra cheese tak ada pula. Tapi memang best la. Cheese dia banyak memang sedap sangat.


Kalau order pizza tak sah kalau tak ada garlic bread dengan mushroom soup atau chicken soup. Ibarat macam makan ikar bakar tanpa air asam laa..he..he..bagi aku soup dengan garlic bread dia memang best sangat-sangat.


Satu lagi yang aku mesti order BBQ chicken..pperrghhh rasa dia memang best. Ayaym dia tu memang rangup lepas tu sos dia pun sedap. Memang terasa laa sos BBQ dia. hhaaiiisshhhh boleh meleleh air liur dekat keyboard bila update entry ni.



No comments: