Saturday, November 6, 2010

Ayam Golek Kg Kerrinchi

Memandangkan time kerja aku ngan soulmate aku berbeza skang ni jarang dah nk kuar jalan2...lama tak pergi mall..shopping2...tgk wyg...sume pn da lama tak buat so utk hilangkan rasa tu...tiap kali dia cuti n jth plak hari aku bkrja harus la dia amik aku n bwk g mkn..he..he..

if aku kerja n soulmate aku tak kerja msti dia akan ambil aku lepas waktu kerja dan tmpt pertama yg dituju tentulah kdai2 makan..he..he..slalu kitorg mkn area kt sg besi je sbb dkt ngan rmh aku or mmg slalu gak mkn kt pandai dalam..


tp hari tu memandgkan da bosan dgn makan kt tmpt yg sama je so aku n soulmate telah jelajah kt kg kerinchi g makan kt satu kdai ni nmpk mcm meriah je..yg istimewa kt sini dianyer signature dish dia ayam golek..he..he..


sgt best ayam golek dia..mmg ckp rasa la...perapan ayam dia tu pn terasa...tp part sambal dia mmg xbrapa nk gemar la..sbb sambal dia ada rasa mcm sirap skit n manis sgt2...aku pn xfaham...trus terbantut selera..dkt cni tmpt dia mmg cantik..buku menu dia pn buat aku smgt je utk order byk2..he..he..


tapi jgn tertipu ek...ape org putih ckp don't judge a book by it cover ek..he..he..aku order kerabu sotong..ok la sedap..pastu order sup ekor...ok part sup ekor ni xboleh blah sgt sbb sup dia rasa lada sulah lebih..apekah????hhuuiii mmg vontot aku...ade ke sup rasa lada sulah..pas tu kang kung belacan...hrga RM5..


bygkan kangkung yg pinggn kck cam tu hrga RM5...kalo beli kangkung kt pasar bygkn brapa ikat korg dpt..mau kalo msk berpinggan2 dpt..he.he..kalo kt kg kangkung or petik je kt dalam parit..mcm ni la hdp kt KL ni...sume bnda pn mahal...



2 comments:

Liquid said...

cm sedap jek... bole bwk family aku mkn nnt hee

Syazwana said...

ayam golek kat situ memang femess!!!
sedappp!!