Thursday, November 25, 2010

Secret Recipe With Incik Soulmate

Entry ni adlh kesinambungan entry aku sblm entry raya haji tu..he..he..Lepas berjalan-jalan kt tmpt org kaya kita pergi isi perut lak kt tmpt mkn yg boleh tahan kaya gak la kalo dua org mkn pn kena smpai 60 hinggit..he..he..tapi skali skala tak pe la..jgn slalu nnti jadi satu pembaziran..org yg ske mmbazir ni kawan syaitan yg direjam ye kawan2..

Menu dekat atas ni nama dia mushroom grilled chicken...ayam yang di panggang lps tu sos cendawan dituang kt ats ayam tu..ada salad yg dihidgkn dgn sos thusand island..rasa masam2..tapi sgt sedap...ada jugak nasi..yg ni incik soulmte yg order..mula2 ckp tak nak mkn nasi muak la hape la..smpai2 kt sini itu lak di ordernya..katanya lapar tak menahan..he..he..


Aku plak order prawn macaroni cheese..sangat sedap..sebab cheese dia mmg likat dan banyak..bila ko tarik cheese dia mmg panjg glerr la..likat sesgt..pastu ada susu gak..mmg muak tp sedap..selain tu kt dalam ni jugak ada mushroom dgn prawn..sgt sedap mushroom tu tp prawn dia mcm xbrapa nk segar sgt..rasa tawar tak rasa manis sgt..tp overall still sedap lg..


Dekat secret recipe ni signature dish dia tentu la cake dia..mula2 nk order blueberry cheese cake..sbb incik soulmate aku mmg ske glerr cake tu..tp hampa..dah abs plak..so order la raspberry cheese cake..ape je cake kt secret recipe ni sumenyer sedap..xde yg tak sedap..nama pn signature dish..


Air plak aku order fresh orange n incik soulmate aku lak order ape ntah..yg mcm ice blanded tu la..kt sini kalo air dia mmg tak blh nlah..makann kalo mahal aku blh faham lg..tapi kalo air yg mahal mmg aku tak blh nk faham..stakat air fresh orange aku ni pn da 7hinggit..tp ok la kalo nk mkn kadg2 tu blh la..kalo nk slalu2 mmg tak dapat la..mau rabak poket hujg bulan..he..he..



4 comments:

Anonymous said...

meleleh air liur tgk..
sodapnye
heeee

ayanuts said...

he..he..jom terjah secret recipe

HUSNA said...

aduii
lps tgk ngidam lak incik secret ny
haha

ayanuts said...

mira.una: alang2 dah ngidam tu ape lg..terjah je