Monday, November 15, 2010

Mid Valley to The Garden

KPNDKK dalam bahsa panjangnya Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan ada buat satu program membanteras barangan cetak rompak dekat mid valley..


kalo tak silap aku mula hari jumaat sampai hari ahad kiranya 12hb smpai 14hb..peerrgghhh blh tahan ramai la orgn dkt mid valley hari mggu csm ni..tmpt first kita tuju kat hall atas la nk tgk gak ape barang ori yg di jual..murah ke...he..he..

Meh sini nk ctr skit..kt sini diorg jual barang2 original...dari part kereta.. barangan kulit..baju..CD lagu..mcm2 lagi la..barang komputer pn ada gak...harga blh tahan la..rendah sikit la dari normal price slalu kt pasaran...


Dekat sini siap ada artis bagai..itu pn dak2 AF je..aku tak ingat nama...he..he..lepas tu dkt sblh hall KPNDKK ada macam pameran game..sape yg glerr game blh la dtg..dia mcm jual software mcm2 jns game kalo tak silap aku..watak dalam game tu pn ada gak..



Siap pkai costume bgai..masa kt dalam ni mcm blurr2 aku kt luar negara ke hape ni..he..he..nape aku ckp cam tu sbb watak cartoon kt situ yg pkai costume bgai mmg sexy glerr nak mati la..he..he..

Tetiba ada pic aku lak ape keskan..he..he..lps da pusing 2 satu mid pergi the garden lak..sbnrny ni la first time aku jejak kaki kt the garden ni sbb aku kalo keluar ngan soulmate mmg kurang gemar pergi tmpt yg crowded2 ni..aku ok je..tp soulmate aku tu je yg allergic..he..he..

He..he..serius mcm feeling org kaya je msk dalam ni..jgn tak tau dlm tu pnuh dgn barg2 yg branded..kalo nk beli mmg dalam mimpi la..sometimes aku tgk harga2 dia pn mcm tak munasabah..stakat bag ko blh la nk jual smpai belas2 ribu..hhuuiii pelik ngan dunia ni..siap ada lagi tu yg beli..itu mmg da ckp kaya la tu..


No comments: