Monday, December 13, 2010

Garden Cafe

Memandangkan sudah lama tidak keluar berjalan-jalan bersama incik soulmate...maka kami telah pergi ke summit tujuan utama adlh utk tgk wayang..tapi bila sampai dekat sana tg tak hadooo ctr yg best maka aku ngan soulmate telah decide utk cancel tgk wayang..

Masa smpai dekat summit pn da tengahari so incik soulmate mengidam utk mkn di garden cafe..menu aku adlh set bawal with pic tea...incik soulmate plak cicken chop dgn strawberry shake..harga adlh sgt berpatutan..makann adlh sgt sdp..cukup rasa semua..service pn ok la..tapi yg tak bsetnyer portion tak brapa besar...


Nampak tak nasi kat ats ni..nasi tu sgt sikit...lps tu yg plg tak boleh blah ada timun, tomato, limau n papadom..lps tu siap nak hias2 cam tu..sgt tak ske..dan yg paling pntg nasi dia adlh sikit sgt..mmg tak puas weyhh..satu lagi yg aku xbrapa nk puas hati tang ikan bawal dia..tgk kt dalam menu mmg besr glerrr..tapi bila da smpai besar ika tu sebesar tapak tangan aku ni je..tp tak pe aku cool lagi sbb aku tgk ikan tu ada dia..sekali bila aku terbalikkan ikan tu rupa2nya ikan tu dibelah dua..sgt sikit ok...

Menu kat atas ni plak soulmate aku punyer...portion dia sgt besar...ada nasi...ayam..coselow..mmg sbt kenyang ok..antara makann favourite soulmate aku chicken chop n kalo air plak dia ske yg mcm ice blended or yg shake tu..


No comments: