Thursday, December 16, 2010

Masak- Mask Spaghetti

Kalau nak di ikutkan aku lagi ske masak dari kemas rumah..ada org ckp kalau sesorg tu ske masak msti dia tak ske kemas rumah..tp kalo org tu ske kms rmh tapi kalo dtg bab msk mmg tak ske..btl ke ye??


Tapi kalau di iktkan kat rmh ni mmg aku la pn yg slalu msk..bagi aku bila msk tu sgt best..lagi2 kalo tgk org selera mkn masakan kita..hari2 minggu mmg aku rajin glerr masak..pagi-pagi da bgn pergi market beli barang semua...petang2 da siap2 mask semua..

Ada tambahan sikit..lepas siap2 masak spaghetti rajin plak nk buat coleslow..senang je buat...ricih2 kobis pastu letak mayonis n susu segar...satu lagi wat potato salad..senang gak potong dadu kentang..rebus smpai empuk letak lada sulah last skali mayonis..he..he..nmpk tak yang hitam2 tu..yg tu daging yg aku da perap..

So kat atas ni la hasilnya spghetti yg aku buat...sbnrnya spaghetti ni favourite dish aku..senang nk msk yg plg pntg kena ngan tekak..he..he..


No comments: