Friday, October 28, 2011

Life at UTHM

Meh sini aku nak cerita sedikit sebanyak tentang masa belajar aku, apa yang aku belajar dan apa yang aku ambil. Dekat UTHM ni aku ambil course kej mekanikal. Course yang sangat susah bagi aku sebab sebelum nia aku ambil course lain sekali dapat course lain.


Jadi memang lari bidang laaa tapi tak apa aku still boleh catch up lagi dengan semua subjek yang ada, tapi kadang-kadang tu ada juga yang out of track..he..he..so nak tak nak kena kejar balik laa..he..he..


Aku ingat dah degree ni tak payah laa aku masuk lab lagi tapi haram kena juga masuk dan yang paling tak boleh blah tiap-tiap minggu kena buat report dan hantar report dan report pula kena tulis tangan memang kebas dan rasa nak tercabut pun ada, banyak koowwtt benda nak kena tulis dalam report tu.


Kuiz pula kurang dekat sini tapi test memang melambak-lambak, test pula dah macam final memang susah payahnya yaa amat. Macam  terkejut sebab test diorg buat dalam hall yang besar, slalu masa diploma dulu final je baru ada macam tu. Berdebar-debar nak jawab exam sedangkan itu belum final lagi..he..he..




7 comments:

J.Syazwana said...

dulu abang kite tak bagi amik mekanikal sebab susah. tapi memang susah pon kan. hehe. all the best babe ! :D

tyra93 said...

hehee gud luck menjalani sebarang test yg susah tue yer !! ^^

Taty Hasbi said...

done follow u!!! ^_^

zainatul abu bakar said...

betul2 kebas tangan buat lab report!

farasyaediela said...

Xpe .. susah tu lama2 jadi senang ;)

LittleGurl said...

rindunya zaman campus T.T

gud luck babe! ;)

Cik Azz said...

Anak buah akak ada dua orang study kat sana..

Belajar apa2pun susah.. Kena gandakan usaha dan selebihnya tawakal..

Good luck.. :-)