Tuesday, July 14, 2009

aKu..cHeNNtAA..faMly

Bertempat di : Kg Pandan
Masa : 8.00-10.45


Aku da bernazar if aku dpt gaji bln ni aku nk blanja famly aku mkn..so td aku pn tunaikn la nazar aku tu..he..he..td kitorg satu famly g mn kt kg pandan..



kdai ni mmg famous la ngan chicken chop dia..da la murah n sedap..best sgt..lg2 dpt mkn sama famly terchhennntttaaa..tp korg jgn tanya alamt kdi ni kt ner coz aku pn xtau..kalo jalan nk g sana aku tau la...he..he..msti cam pelikkan..xtau almt tp tau almt..he..he..td kitorg order chicken chop ngan black paper steak..sedap sesgt..he..he..




sblm kitorg g mkn my mak sggh KK..kdai tu jual sume barang yg ala2 english style..cantik sgt2 n murah sgt2..ni aku ngan nyai@embah(bhsa jawa) he..he..time ni dia da bsg2 da ckp xlarat naik tgga..he..he..aku pn pimpin la nyai aku ni..aku sgt syg sgt2 kt dia..brapa byk sgt da..he..he..


ntah hape ntah yg mak aku ckp..gelak sorg2..he..he..bapak aku plak ni mcm xde feel je nk lyn..he..he..kalo kt rmh aku mmg ske gado ngan bapak aku nihh..bapak aku ni la..ske cari gado ngan aku dl..he..he..tp dia baik orgnyer..

2 comments:

Liquid said...

ey ko pon penah nazar nk blanje aku jgk kan ehehehe. =P

ayanuts said...

he..he..skang ni mana nk kuar ngan aku lg..he..he..