Tuesday, July 21, 2009

aku..rEeNduUU..kaMpUnGkU..

lama da xblk kampung..kg aku kt sg air tawar sabak bernam..nenek aku org jawa..now ni nyai@nenek aku tggl ngan aku coz yai@aatok aku da meninggal..ntah jadi pe ntah ngan rmh tu..sib baik adk nyai aku duk kt rmh tu..terjaga gak la rmh tu..dari aku lahir lg aku da duk kt cni..nyai aku jaga..kalo ada marhaban ke kenduri ke..dia msti bwk aku naik basikal dia..seronok sgt masa kck2 dl..bl umur aku da 6thn mak aku bbwk aku blk kl..nangeesss nyai aku..coz if xde aku sunyi la dia..rmh ni byk kenangan aku..

2 comments:

penjenayah merah jambu. said...

sy dah lame sgt tak blik umah atuk kat johor.
kadang2 ade kenangan yang kita takmao lagi rase..
kalau manis,pergilah balik kg,rumah tu dah seru,..hehe,mcm seram pulak.. :)

penjenayah merah jambu. said...

sy dah lame sgt tak blik umah atuk kat johor.
kadang2 ade kenangan yang kita takmao lagi rase..
kalau manis,pergilah balik kg,rumah tu dah seru,..hehe,mcm seram pulak.. :)