Wednesday, July 22, 2009

aku..sMs..kaMu

kamu mengong la..he..he..kalo korg nk tau tpt kul 12 je msti aku akn msj soulmate aku ingtkan suh mkn..cheh...mcm la dia bdk2 nk ingnkn suh mkn..pd hal da bsr gajah da..he..he..

S:kamu da tengahari ni jgn lupa mkn tau..wat keje elk2..hati2..sy saayang kamu sgt2..
A:kamu pn sama jgn lupa mkn..hati2 kat umah..jgn main bnda bkn2..
S:he..he..ingt kita kanak2 ke..
A:kkdg tu mcm knk2..
S:kanak2 yg matang ok..he..he..

apakah?????jgn main bnda bkn2????ingt aku bdk2 agknyer..he..he..

5 comments:

Liquid said...

ape mksud initial 'A' ngan 'S' tu ea..??

Msti Abang n Sayang kan hwa2 aku taw aku taw bak cni hadiah.!! =P

ayanuts said...

wahhhh..sjk bl plak mak aku kawen ngan bapak dia..he..he..xde maknanya..abg..geli weyyyhhh..cuba cari perkstssn lain skit.. : )

qasehlaura said...

sile ambek award di blog saye....

RakBaju said...

hai there!

Please visit us at http://rakbaju.blogspot.com

Banyak baju yang cantik-cantik and harga yang berpatutan tau. See you there!!

idyavie said...

Salam...nice blog...salam kunjung ke idyavie.blogspot.com & sudi2 lah xchange LINK n register as my follower TQ