Tuesday, July 21, 2009

aKu..pErSoNaL sTuFF..

semua org msti ada barg peribadi sndiri yg mgkn memberi makna yang besar dlm hdp masg2..mcm aku lak..aku ada 6 bnda pntg yg msti ada slalu ngan aku..jom kita tgk sama2

enset..boleh kata sume org msti ada..kalo xde mmg pelik la org tuh..he..he..lg2 kalo sape2 yg ada chenta hati..enset aku tgk da mcm melekat je kt tgn..kalo g jamban pn msti bwk gak..he..he..soulamte aku slalu kutuk aku pakai enset ni..siap kata "jom kita bluetooth awak"..aku ape lg.."bontot awk la nk bluetooth ngan enset sy"..he..he..xpn.."awk jom kita tgkp gambar guna enset awk"..hangin je aku dgr..tp ape2 pn aku syg enset ni coz enset ni da nk dkt 3thn temankan aku n yg plg pntg enset ni mak pak aku bg sblm aku msk poli ari tuh..



memandangkan enset aku jns murah2 je..kamera xde..bluetooth apatah lg..aku akn slalu bwk kamera g mana2 je..ye la semenjak jadi blogger ni..kalo sblm ni haram la aku nk gedik2 nk tgkp gambar..tp skang..pantang..sume tmpt pn kalo ley nk snap gak..dlm jamban pn jadi kot..he..he..tp masalahnya..even aku da bwk kamera..tp nape still kurang gak ye gambar aku..pelik weyhh....


satu lagi..aku ske dgr lagu..lagi2 kalo lagu indon..dlm mp3 aku nih pnh je lagu indon kalo korg nk tau..aku mnt glerr band sheila on 7..lagu diorg yg plg aku ske dan..da naik muak aku dgr..lagi satu lagu dealova..best banget..mp3 ni aku beli ngan duit aku sndiri time dpt elaun praktikal ari tu..so..aku syg sgt ngn mp3 aku nih..he..he..*ear phone tu soulamte aku belikan coz ear phone aku yg dl tuh sblh dgr n sblh lg xgr*he..he..




aku rasa xlengkap hdp aku kalo xde lappy aku ni..nama lappy aku ni alan..aku da rename tp still alan gak nama dia..mengong je..dgn lappy ni la aku slalu berjalan2 kt blog blogger2 aku..gian weyhh kalo xdpt tenet..aku rasa lappy aku ni da naik muak tgk aku je..he..he..



yg plg aku syg sebenarnya buku ni..soulmate aku bg..buku ni mcm diari la..soulmate aku kata kalo ada hal2 yg pntg yg jd ley la tls kt dlm buku nih..especially hal gado..coz kitorg ni jarang gado..tp dulu2 sblm couple slalu la gado..now ni aman je..tp bosan gak kalo xgado..he..he..





lastly..buku ungu ni..aku ske coz adik aku bg..ntah mana ntah dia dpt..cantik sgt..aku ske coz wrna dia ungu..warna feveret aku nih..he..he..




korg lak pe brg2 yg korg ske n btl2 peribadi wat korg n nape brg tuh tggi nilainya di mata korg..??????he..he..

No comments: