Thursday, September 23, 2010

Beraya Rumah Ain

Semalam aku ngan soulmate aku g beraya kt rmh ain..ain ni mmbr baik aku time kt poli dl merangkap classmate aku ngan soulmate aku la...rumah dia kt banting...tragedi btl nk g sana siap masam2 muka lagi ngan soulmate aku ni dlm kereta..sbb sesat..


masing2 pn hangin..he..he...tetiba je dia tggi suara..mmg xdpt kalo org da tggi suara ngan aku..jgn harap aku nk layan..dia ckp pn aku wat bodo je..he..he..aku kalo tgh marah mmg malas nk ckp pape..he..he..da lama skit tu...aku da sejuk baru la aku tegur2 dia balik..he..he..

ngan soulmate mana blh marah lama2..he..he..sampai sana je trus sejuk hati coz si ain ni da siap masak2 sume..mak dia msk asam pedas ikan parang, daging masak kicap n paling best ada ulam n cencaluk...mmg terbaik..he..he..

dapt gak aku g rmh si ain ni ha...sblm ni da beria2 sgt mak dia ajak aku dtg sana..tp aku je yg xdtg2..da alang2 raya ni singgah la kejap..lg pn aku kan da bergelar penganggur sejak raya ari tu..he..he..bl xkeje ni je la masa utk aku berjalan2..he..he..


lepas je beraya rmh ain..ain bawak aku jln2 kt pantai..coz rmh dia ngan pantai xde la jauh mana..dekat je..dlm 10min je..next entry nnti aku ctr..mmsg best skali skala dpt tgk pantai..he..he..


No comments: