Wednesday, September 29, 2010

Dekat Mana Agaknyer

Plan sbnrnya nk gerak kul 8.30..ttpi cam base la...kul 9.30 baru nk grk..he..he..memula..lan amik ila n lps tu dia amik soulmate aku lak..last2 smpai rmh aku kul 9.30..da pick up aku..

kitorg pn gerak la laju2..coz cik ain ngan en nazmi da smpai tmpt yg kitorg jnji nk kumpul..kali ini kitorg bergerak 6 orng..aku, soulmate, lan, ila n nazmi..dua org ni member baru yg join aku ngan lan berjalan..kalo x naik muntah la tgk muka aku, soulmate, ila ngan lan je dalam blog aku ni..kali ni kitorg ajak si ain ngan nazmi ni..



ain ni dak class aku merangkap housemate aku gak..sgt genbira hari tu coz dapat jmpa dia..he..he..sbnrnya xplan pn nk g ngan dia..tp da dinamakn kebutaln dapat la jmpa dia...he..he..smpai atas dalam kul 12 cam tu..


jalan sgt berbahaya utk smpai ke puncak...dgn kelisa en lan kita semua telah sampai ke puncak serta pemanduan yg sanagt berhemah dari en lan...he..he..mesti pelik punck ape la dari tadikan..xpe tggu next entry..he..he..




No comments: