Tuesday, January 11, 2011

First Time Pekena Nasi Arab

Kalau tanya mesti rata-rata pernah makan kat restaurant arab..tapi aku baru je makan mggu lps..he..he..


Apa yang best sgt restaurant arab ni sbnrnya??he..he..sbnrnya yg paling special nasi dia la..knp nasi dia special sbb nasi dia mmg panjg2...pas tu baru makan brapa suap da kenyang glerr..


Hari tu adik aku bawa kitorg satu family makan kt al- rawsha...best gak la..kita order pn sekejap je da smpai..mmg puas hati glerr ngan dia punyer service..


Satu lagi yang paling best kt sini..nasi dia mmg banyak glerr siap blh kongsi 2 org makan satu pinggan..dia punyer ayam kambing semua mmg besar glerr....tak terabis di buatnyerr..

Sbnrnya hari tu ada gak order bnda lain tp xsempat nk snap picture sbb bau nasi tu sedap sgt...kebab dia plak mmg besar glerr..he.he..

Mmg puas hati la mkn kt restarant arab..sape2 yg tak pernah cuba blh la cuba..sure tak rugi..yg paling pntg murah..he..he..



5 comments:

Syazwana said...

kat mana restoran tuh?

Syazwana said...

kat mana restoran tuh?

ayanuts said...

al rawsha tu dkt jalan damai area ampang..tapi yg paling best al rawsha dkt jalan kg pandan..yg tu mmg terbaik la..nama sama...tp rasa lain..he..he...try la

Liquid said...

perghh jaoh jgk sri petaling tu kan ade ehehehe

ayanuts said...

he..he..sri petalg cekik darah...mak aku g kt cyberjaya yg ko ckp ari tu..dia ckp sedap..tp time tu aku xikt mak aku