Monday, January 10, 2011

Genting Lagi

Cuba teka agak-agak minggu lepas hari sabtu aku pergi mana dengan tengok picture kt bawah ni semua..he..aku pasti semua pn boleh agak aku pergi mana..sebenarnya ni second time aku pergi..



First dulu pergi naik kereta ngan lan..tapi kali ni sgt sdventure sbb aku pergi berdua je ngan soulmate..jmpa kt KL sentral..naik bus dai sana smpai genting skywy..pas tu amik cable car...tapi serius nai cable car sgt menyeramkn..

Tapi masa pergi sana soulmate na aku tak de main ape2 pn..buang2 masa ngan jalan2 dalam indoor je..seronok gak jalan2 dalam tu..mmg habis lah kitorg tawaf..siap blh shopping baju lagi..he..he...tai shopping baju soulmate la..


Padini time tu buat sale glerr...berpinar biji mata aku kalo tgk perkataan sale..50% semua..he..he..blh plak buat member card semua..mcm kt KL ni tak de tmpt shopping je..

Tpi time ni..dari pagi smpai ke ptg kabus je..pemandangn yg sgt luar biasa bagi aku yg jarang2 pergi sana..masa first time pergi dulu tak de la berkabus sgt..ni aku pergi smpai ke ptg outdoor kena ttp sbb cuaca sjuk n kabus yg sgt tebal..

Tapi kt sini cantik sgt..sbb ape aku ckp cantik..pemndgn kt sini mmg menenangkn hati...byk lampu-lampu..landscape dia mcm kita ada kt oversea..he..he..



No comments: