Friday, February 3, 2012

My Bestie

Entry sebelum ni kan pasal Umami tu, lepas je sesi membesarkan badan singgah Pyramid jap, nak jumpa kawan la :) tapi serius lepas makan dekat Umami hari tu perut memang santak glerr vavi laa. Nak bergerak pun payah sebab dah makan macam bela jin 10 ekor..he.he..

Tak plan pun nak jumpa. Kebetulan kawan aku ni ada dekat area-area situ so decide la nak jumpa. Ni kawan baik aku masa dekat Teknik dulu, nama dia iekin. Kitorg memang rapat masa sekolah. Makan sama-sama, tidur sama-sama.


Tapi yang paling aku tak boleh lupa, si iekin ni selalu kemaskan locker aku dulu.  Ye la dulu duduk rumah semua mak yang tolong buatakan. Bila dah masuk asrama semua kena buat sendiri. Dulu locker aku memang macam tongkang.

Iekin ni pula jenis orang yang kemas, so dia laa yang tolong susun kain baju aku dalam locker tu..he.he..iekin ni student UITM shah alam, amik degree in ceramics, tapi sekarang dia baru je habis degree dia. So now tengah tunggu result.
Aku ingat lagi dulu, masa sekolah teknik aku dengan soulmate memang selalu bergaduh, memang tak pernahnya baik. Asal sampai dorm je aku mesti nangis sebab soulmate aku ni suka sangat buat onar dengan aku. Selalu aku mengadu dekat si iekin ni laa.

Dia laa yang pergi sound and marah soulmate aku time tu. Masa ni iekin dia budak letrik aku pula mekanikal, memang kelas lain-lain dan dia pun tak kenal soulmate aku tu. Paling tak boleh aku ingat lagi ayat yang dia sound soulmate aku masa dulu " kau kalau kau kacau nadia lagi aku bagi tahu cikgu"...

He..he.,.serius rasa nak gelak guling-guling bila teringat cerita lama tu. Rindu pula aku dekat iekin ni. Dah lama rasanya tak jumpa dia. Ni aku tengah cuti tengoklah kalau ada masa aku jumpa dengan dia lagi. Untung sangat aku ada kawan macam iekin ni. Dia baik sangat-sangat dengan aku.



3 comments:

J.Syazwana said...

untung lah dapat kawan baik camtuh.
heeeee

Ameeza Adailami said...

weh! tu boipren ekin ke?

ayanuts said...

J.Syazwana: he..he..itu laa..sush nk jmpa kwn mcm ni

Meeza: stakat yang aku tau mcm tu la..xtau nk ckp mcm mana stts diorg