Tuesday, October 12, 2010

10.10.2010 part 1

First skali gamabr tuan rmh mesti ada dulu..meh cni aku ctr psl tuan rmh dulu..nama tuan rumah kita ni ahmad..ahmad ni member aku sjak dari skola menengah lagi..rmh dia ngan aku pn xbrapa nk jauh..dl slalu je lepak2 ngan dia...he..he.10.10.2010..msti rmai da tau ngan tarikh tu..tarikh tu rmai btl yg buat kenduri kawen la..tunang la hape la...so ari tu aku grk dr rmh ngan iwan..



iwan ni jiran aku..kitorg gerak bertiga..aku dia ngan yana awek dia...gerak dari rmh kul 8.30..tp msk highway kul 10.00..sbnrnya kenduri kawen ni kakak ahmad yg kawen..kitorg ni cuma datang memeriahkan majlis je..smpai je dkt sana mmber2 yg lain da tggu da...diorg sume da stay melaka awal...ye la nk tolong2..

Sebenarnya ni majlis kahwin rmai2..ingt sunat je ke ley rmai2..he..he..xsilap aku ada la dlm 15 or 16 psgn pengantin...glerr nk tgkp gmbr ngan pengantin pn xley.....skitnyer rmai..mls aku nk himpit2...da la tengahari time tu...bau ketiak lg mmg pening la..xsggp aku..he..he..


Kenduri kawen ni family ahmad buat kt melaka..tp mmg bgs la kawen rmai2 ni budget pn ciput je..xyah la tuan tmh nk pening2 psl mkn coz makann pihak penganjur da sediakn..sape2 nk jimat kos ley la kawen cam ni...xpayah nk grand2..ape yg penting buat yg wajib dl...



1 comment:

Anna Boleyn said...

salam..

thanx ekk sebab sudi tinggalkan komen kat entry HLN.sory lambat balas kunjungan. busy gila baru2 ni.

10/10 tarikh yang cantik utk kenduri kawen. tp dlm ms yg sama ada tragedi yg tragik plak. kemalangan tu. huhu.

p/s : mahu kekal langsing?? jom tengok advertorial pertama anna boleyn untuk tahu rahsianya!


Rahsia Kekal Langsing! You Must Read This!