Tuesday, October 12, 2010

10.10.2010 part 2

Lepas je lepak kt dalam dewan..kitorg kuar la lepak taman....dekat depan dewan tu ada satu taman rekreasi...so kt situ la kitorg lepak..mmg sejuk je...siap ada tasik lagi...he..he...ok la kt cni biar aku knlkn sorg2 ek....yg kt bwh ni bermula dari sebelh kiri da semestinya aku la...tgh2 tu diyana n hujung skali suziana..


He..he..nape aku gelak sbb rasa klakar ngan perangai si ssuziana ni mergkap awek iwan ni..kalo nk tau spnjg kitorg kt taman tu..tiap masa dia asik bergambar je..xbenti weyyhh...mc2 pose dia wat..kalo dia sorg je yg pose xpe..ni dgn aku2 skali kena..smpai satu tahap aku ckp kt dia ko je la tgkp gmbr aku da xlarat da ni..he..he..

Yana ni lak merangkap awek kpd mmbr baik aku ni..nama ahmad..dak tecik kt tgh tu nama mia..ank buah si ahmad ni..diorg ni kalo xslp aku baru je couple...tp sape couple ngan ahmad ni mmg beruntg la coz dia ni seorg yg sgt2 caring...slalu kalo aku sedey kdg2 aku ctr masalah aku kt dia...dia ni mmg pendengr yg setia la...

lepas da sjuk2 bdn kt taman ni kitorg g lepak mnm2 kt mamak lak...dlm kul 4 lebey cam tu baru grk blk...


No comments: