Thursday, October 14, 2010

HUKM

Dalam mggu lepas rasanya ni aku temankan acik aku perfi HUKM sbb ank dia ada check up ngan doktor..slalu kalo aku yg temankan dia maknanya llki dia g outstation la tu..kesian kt acik aku ni..ank dia ada 4 org..kck2 lagi..


base la kalo bdk2 tgh nk membesar mmg aktif semcm la..loncat sana sini..nmpk tak dak kck sebelh acik aku tu..nama dia irfan antra ank2 acik aku si irfan ni paling aktif...he...he..tp dia ni klakar...kalo dia jalan or duduk xsah kalo xjth...he..he..tp sib baik dia bkn jns yg cpt nangs...

tntg acik aku ni lak..kalo g mana2 mmg aku g ngan dia la...tp yg plg pntg kalo g shopping mmg best kalo ngan dia sbb dia akn temankan ko jln satu mall smpai ko jmpa or puas hati ngan brg yg ko nk cari..satu lagi aku mmg rapat ngan acik aku ni soalnyer masa kck2 dl dia yg bsh berak, bagi aku mkn, mndikan aku time aku duk kg dolu2..


kiranya aku mmg syg n hormat kt dia sama mcm aku hormatkn org tua aku sbb da byk sgt dia berjasa utk aku..



No comments: