Saturday, October 2, 2010

Precious One

Kali ni nak citer pasal sorng gurlz ni..nama dia roszilawati a.k.a ila...sape yg da lama bc blog ni tau la ila ni sape..he..he..sape yg xtau meh cni aku ctr..

ila ni sbnrnya member akunyer gf...nama member aku tu lan merangkap kwn baik soulmate aku...aku knl dia kalo xslp akhir tahun lps kitorg kuar sama2 g mndi kt ulu yam...


mula2 knl dia aku da rasa sonok berkawan n aku rasa blh ctr mcm2 kt dia..dia ni scra fizikal kecik je orgnyerr..comel sgt...part paling aku ske mata dia..peerrgghhh cantik glerr bulat n satu lagi mulut dia..bntk mulut dia cantik..kck je...bl dia senyum lagi la manis..siap ada lesung batu lagi..eh...silap2 lesung pipit..comel..

kalo raya mmg xmissed dtg raya rmh aku..kira bertambah lagi la koleksi kwn aku...aku ni jns senag je kalo ko berkawan..kalo org buat baik ngan aku..aku akn 10 kali baik ngan org tu..tp skali org tu buat jht....smpai sudah aku akn sshkan hdp ko..he..he..mcm ganas je bunyinyerr...he..he..



2 comments:

Anna Boleyn said...

berhati2 lah dalam memilih kawan. tu yg sll ada kes kawan mkn kwn tu. :)
anna pon sm..klu org tu baik ngn kita, kta baik lah ngn dia. tp klu dy tikam belakang..siap lah. huhu

hasrul hassan said...

sejokkk kat sini .. best best ...lama tak datang bermain mesin slot ... uisshh tak tak .. hehehehe

http://hasrulhassan.blogspot.com