Saturday, October 2, 2010

Gendutkan Perut

he..he..semenjak jadi penganggur terhormat ni aku kuat sgt tdo..pagi da sah2 la bgn lmbt..tengahari tdo smpai ke ptg..bila mlm mula la xley tdo kan..bkn stakat tdo...celik2 mata je msti mencekik...bdn ni da nk mcm tong drum da...

hari ni rutin berubh skit...td g rmh acik..dia buat mkn2..kalo bab mkn2 ni jgn la ajak aku..mmg pantang di ajak la..he..he..menu utama adlh mee kari...mkn adlh dgn banyknyerr..

sib baik rmh mak cik sendri..mkn byk pn xpe..he..he..xckp tu je...otw nk balik pujuk mak ngan abh mkn MCD lak..he..he...sib baik la mak ngan abh layankan je perangai ank dia yg kuat mkn ni...he..he...gembira bila dapt mkn mcd..


sbnrnya lately ni ske mkn kt mcd sbb bila kita order triple chesse burger akan dapat cheese mc shaker..bnda tu je pn yg aku mkn..he..he..tp bnda tu sgt xbaik utk kshtn sbb berlemak...blh buat bdn xsht...tp bnda yg xsht tu gak la yg aku ske mkn...

dlm sebln brapa byk kali ntah aku bantai mkn fast food...sgt exlk ye utk kshtn..soulmate aku siap ckp lagi..sebln skali je blh mkn fast food..tp ada aku kesahhh...he..he...



No comments: