Thursday, October 7, 2010

Perihal Aku dan Dia

Blog aku ni kalo perasan ape saje entry yg aku buat 80% msti ada gmbr soulmate...msti ada yg menyampah mcm dia sorg je la yg ada soulmate sume..he..he..tp sbnrnya kalo nk tau aku kalo g mana2 msti akan pergi ngan soulmate aku ni..

xksh la..nk g mkn ke..g jalan ke...g shopping ke msti aku ngan soulmate...msti pelik kwn2
aku sume mana..sbnrnya kwn2 mmg la rmai tp sume pn bz..time xsama mcm aku...lagi
plak masing2 duk jauh..mmg harapn la nk jmpa or jln2..

tp aku sng la kalo kuar ngan soulmate aku ni sbb dia ni rajin layan kerenah aku...
lagi2 bab shopping mmg ske je nk ajak dia...tp aku ni malu skit kalo nk shopping ngan
soulmate aku ni...mula2 sblm shopping tu siap mekak2 kt telinga dia nk beli itu la ini la..bila
da smpai haram satu hape pn aku xbeli sbb aku segan nk pilih baju or sluar dpn dia..pelik je...
he..he..

satu lagi kalo kuar ngan soulmate aku ni part mkn mmg best..sbb dia ni jns xberkira ko nk mkn
bwh pokok pn xpe..jnji kenyang..sdp xsdp belakang kira..jnji portion makann besar dan murah..
kalo aku lak jns mkn nk yg sdp je...mkn lak nk yg mahal2 je...slalu je kena tazkirah ngan
soulmate aku ni.."mkn mahal2 tp slalu xabskn mknn, membazir je"..lbh kurg mcm tu la yg dia
bebelkan...

lps seminit dua tgk blk pinggan aku tu da abs licin da soulmate aku ni mkn..he..he..
ske kalo aku mkn ngan dia sbb kalo soulmate aku ni mkn nmpk mcm selera n sdp sgt bnda tu..
pada hal xde la sdp mana pn...satu lagi perangai dia..dia ni seorg yg xske membazir..aku lak
jns slagi duit kt dlm ATM machine aku tu xabs slagi tu aku xpuas hati..nk abskan gak..da
ckp bln da nmpk duit tu tggl brapa ratus baru menggelupr nk berjimat..sgt xbaik disitu...jadi
jgn contohi aku..he..he..

Ok skang ni tgh ske upload sgla video kt u tube msk dlm blog..korg layan la lagu kt bwh ni tajuk dia "ZIGAZ - HIDUPMU HIDUPKU"





"sungguh mati aku tidak bisa meninggalkan dia walaupun kau dekap aku ampun aku bila kini
yang terkuak hanya perih yang mungkin kan menghantui hidupmu hidupku"

part chorus dia mmg sgt best..mmg menyentak smpai jantung la...dgr 100 kali pn ttp sdp gak
di dgr...


No comments: