Sunday, October 17, 2010

Sogo To Masjid Jamek

Ape yg korg sume buat time weekend???shopping...keluar jalan2 ngan family...ngedate...picnic...makan2....he..he...smlm sabtukan pepagi buta lagi mak aku da bisg2 suh bgn..he..he..

Tanya la dia nk ape..dia suh temankan dia g sogo n masjid jamek..katanya nk cari baju ngan tudg...so layan je...lagi pn aku pn xde bnda nk buat...gerak smlm pn da tengahari..pergi 4 org..aku mak aku ngan 2 org adik aku..g naik tren je..senang..xyah pening2 nk fkr jammed sume...


Sampai sana kul 1 mcm tu..so kita pergi isi perut dl kt food court dlm sogo tu..mkn kt food court sogo ni best..mcm2 mkann ada..dari masakn kg..masakan cina smpai la western food pn ada...da kenyang so kita pn jalan2 dalam sogo tu..


Memandgkan duit pn xde so kita tgk je la org shopping...temankan mak beli baju...tp mak aku tu ssh skit byk je xberkenan..so xpe..layan je...pusg sogo tu ntah brapa kali ntah nk cari baju dia..he..he..tp smlm mmg rmai glerr org..masa tengahari aku smpai sana xde la rmai sgt..


Tp makin ptg makin rmai lak org..lps da pusg2 sogo pergi masjid jamek lak beli tudg mak plak...ni pn sama gak..dari jln TAR smpai masjid jamek..da la pns glerr..pnt lak tu..seyes rasa mcm nk merangkak je..he..he..


Tp aku mmg ske jln kt jln TAR ni coz rambang mata tgk org2 jual kain2 ela..tudg sume...mmg best la..harga kalo beli kain kt masjid jamek ni pn mmg murah sgt2..mmg puas hati beli kt sini...


No comments: