Wednesday, August 3, 2011

Makan- Makan at Mcd

Kejadian berlaku di MCD Taman Cannaught, dimana cik puan blog ni dah lama tak berjumpa dengan soulmate dia, sebab soulmate dia sibuk sangat dengan kerja, aku tengok dia ni kerja dah mengalahkan CEO pun ada..he..he..


Baru je keluar tadi, ingat nak lepak dan sembang-sembang jadi singgah laa MCD, lagi pula aku memang tengah glerrkan GCB. Dah laa setahun sekali je keluar, boleh tak nak request dekat MCD biar GCB tu jadi all time favourite..he..he..


Kalau dekat area sini mamat afrika memang ramai glerr bertenggak dekat MCD ni sebab belakang area ni ada college banyak foreigner. Bila lepak sini aku jadi confuse sama ada aku ada dekat dekat malaysia atau dekat afrika..he..he..apa-apa pun aku nak ucapkan selamat menyambut bulan ramadhan dan boleh laa kita beribadah sebanyak-banyaknya kepadaNYA..



2 comments:

Unknown said...

nyum2

Muhaimin said...

aku xpernah lg mkn GCB ni...ahahha....nad..belanja la...