Thursday, April 28, 2011

Jalan-Jalan Pyramid

Memandangkan sekarang tuan tanah blog ni menganggur akan selalu laa nmpk aktiviti berjalan-jalan menghabiskan masa dan duit berlaku..he..he..


Yang jadi mangsa temankan berjalan-jalan sudah tentunya laaa incik soulmate...kesian dekat soulmate aku ni kadang2..slalu time dia cuti mesti kena menghadap muka aku ni...


Sebab ape slalu la gf dia ni mekak2 kat telinga dia cakap bosan2..jadi tnpa kerelaan hati terpaksa laa juga temankan gf dia ni merayau2....he..he..

Ape-ape pn terima kasih banyak2 sebab temankan kita jalan-jalan...kadang2 kita tahu awak bosan dengan kerenah kita yang suka sgt tgkp gambar semua benda utk dimasukkan dalam blog smpai awk pn naik segan dgn perangai kita yang satu tu...he..he...tapi ada aku kessaaahhhhhh....huahua(gelak jahat :)



3 comments:

Cik Ezy said...

uwaaa jeles2..
cik ezy ni xde pon org nk temankn..
huhu

Lizzie Yasmin said...

knp tak jdkan dia jer photographer... mesti dia tak bosan.. kene amik gambar awk waktu kuar.. hahaha

ayanuts said...

cik ezy: he..he...saya blh temankn cik ezy :)

lizzie: he..he..dia penyegan..