Wednesday, July 6, 2011

Selamat Pengantin Baru Husna

Ahad lepas pergi kenduri housemta masa dekat ipoh dulu, nama dia husna. Sorg lagi budak rumah sewa dah kahwin. Rumah dia dekat seksyen 30, tapi rumah husna ni dah nak macam ke klang dan satu lagi alamat dekat shah alam tapi kawasan rumah macam aku masuk kampung.


Memang best laa kawasan rumah dia, sebab rumah buat sendiri atas tanah sendiri, lepas tu suasana pula macam kampung banyak pokok-pokok, serius kagum glerrr bl dah smapai rumah si husna ni.


Masa sampai sini dah tak ada orang sangat sebab sampai pun dah lewat dalam pukul 3 macam tu. Pergi dengan soulmate, malam semalamnya soulmate kerja, so itu yang lambat gerak tu. Tapi best laa org tak ramai so boleh tangkap gambar dengan pengantin puas-puas..he..he..


Yang paling best makanan dia sebab apa, husna ni orang jawa, so segala macam makanan jawa semua ada, yang paling sedap sangat sambal goreng dia. Dah lama tak makan. Bagi aku kalau kenduri kahwin orang melayu biasa-biasa je. Makanan pun ala-ala je. Cuba kalau kenduri orang jawa, makann memang terbaik. Kalau tak percaya cuba pergi kenduri orang jawa.

Masa sampai-sampai je dekat rumah husna, ila dah nak balik. Ila ni pun housemate aku juga. Dia dengan husna memang berkawan baik. Rindu pula masa duduk rumah sewa dulu, makan sama-sama, masak sama-sama, semua pun sama-sama.


Memandangkan orang pun tak ramai jadi, kami laki bini, eehhhhh silap-silap itu lama lagi..he..he..aku dengan soulmate pun tangkap gambar dekat pelamin...he..he..soulmate malu-malu..ntah hape-hape ntah orang pun bukannya ramai sangat.

Apa-apa pun best sangat bila dapat pergi kenduri kawan-kawan. Kita pun tumpang bahagia bila tengok kawan kita bahagia..he..apa-apa pun husna aku ucapkan selamat pengantin baharu dan semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.


11 comments:

Maya Lisa said...

Maya minta tolong ^^

tolong Maya pilihkan Gambar yang terbaik kat enry niiii ^^

http://mayalisaminamichan.blogspot.com/2011/07/saya-bertudung-dan-saya-sangat-pretty.html

Plisss ^^

Rina AVAIL a.k.a Cik Betty said...

skang trend kerusi pengantin tinggi-tingi kan belakangnya..teringat zaman ct nurhaliza dulu trend pakai bangku takda penyandar..sian pengantin penat..

selamat pengantin baru buat husna tu..u dgn soulmate bila lg ^^?

ayanuts said...

maya: ok :)

rina : he..he..insyaallah kalo ada rzki cpt la..

J.Syazwana said...

anda bila lagi ?
:P

Finaz Jaafar said...

MAKANAN JAWA MEMANG GOJES2 KAN..BAHAGIA JE RASANYA KALAU DAPAT MAKAN KAT UMA PENGANTIN CENGGINI..WEHUUUU~

ayanuts said...

syazwana: kita tggu cik wana dl..he..he..

finaz: he..he..mmg ye pun kalo diorg msk peerrggg mmg best2...plg kick sbb ada tempe :)

alyaclumsy said...

nak kawen jugakk :P hahaha. congrats buat beliau :)

qudwa said...

bile turn kite plak ek...(>__<)

Aida Azryn said...

weeewiiitt.. haluu tuan tanah~ :)

ayanuts said...

alya: he..he..kita doakn utk alya cpt2 kawen ye :)

qudwa: he..he..turn kamu dulu

aida: he..he..ye cik aida

nabila faryzza said...

wahhh, tak teringin ke? kalau kte, dah berangan2 dah. haha :D