Friday, May 20, 2011

Kentut Dan Bau

Apa perbezaan masa mula-mula korg kenal BF or GF korang dulu..maksud aku dari segi perangai..he..he..contoh yang pertama..dulu kalau makan-makan mesti cover-cover lepas tu makan sikit je..BF tanya "B tak nak tambah lg?" si perempuan ni pun cakap laa dah kenyang..tapi kalau sekarang tak payah tanya agak-agak lapar makanan BF or GF sendiri pun dia rembat..he..he..

Satu lagi dulu kalau nak kentut sanggup berlari pergi toilet katanya nak buang air...tapi sekarang..tak hagak-hagak...tau-tau je dah bau..kalau tanya..."B kentut ye??" dengan slumbernya dia jawab " ha ah B kentut wangikan" sambil angkat-angkat kening..yang ni slalunya soulmate aku..

Kalau dulu cakap suara slow gilerr...kadang-kadang sampai tak dengar..tapi kalau sekarng kalau korang sembang satu mall tu pun boleh dengar suara korang..ye la mall tu pn dibina mmg khas untuk korang cakap kuat-kuat..he..he...tp yg ni slalunya suara aku sorg je yg dengar smpai soulmate siap cakap lagi nk microphone ke..he..he..

Satu lagi aku kadang-kadang berbulu je dengan panggilan bg org2 yg tengah2 couple ni..yang paling tak boleh blah belum kahwin lagi ni tapi dah sibuk-sibuk panggil mama papa...apejadahnya tu..he..he..menari-nari bulu ketiak aku ni mendengar..



2 comments:

J.Syazwana said...

tahu takpe paling benci orang panggil mama papa beria dekat pesbuk lepas tuh gaduh clash jugak. wat malu je =___=

ayanuts said...

he..he..tau xpe cik wana..kalau da gado tu sume ayat pn kuar