Sunday, May 22, 2011

Makan- Makan at Oldtown

First skali aku sajikan muka acik tercinta. He..he.. orang cakap muka aku sama mcm muka acik aku ni. Diorg ingat kitorg adik beradik. Tapi acik aku ni adik mak aku atau merangkap mak cik aku la. Dulu masa kecil-kecil acik aku la yang jaga aku kt kampung. Makan kencing berak semua dia yang buat untuk aku.


Hari tu temankan acik aku pergi hospital sebab anak dia appoinment dengan doktor. Balik je dari appoinment tu rasa lapar. Jadi decide nak makan dekat old town. Singgah sana pekena kopi satu dua lepas tu order roti.

Roti kalau dekat old town memang tak boleh nak dipertikaikan sedapnya sebab memang sedap. Roti dia sndri memang lain dari yg lain. Lembut, lepas tu bila dibakar dia jadi mcm sedap-sedap tak terlalu kering dan keras.

Kalau cakap pasal roti mesti ada jam betul. Tapi kt sini aku rasa yg best roti kt atas ni. Dia bukan letak jam pun. Roti tu dia letak susu je. Tapi tetap sedap. Sebenarnya ada order tom yam tapi lambat plak dia sampai.


No comments: