Wednesday, May 25, 2011

Makan-Makan at Secret Recipe

Kali ni ke mana lagi tempat makan yg aku tuju..he..he..still dekat tempat favourite aku secret recipe..suka makan dekat sini sebab apa???yang paling penting tempat dia tu selesa dan yg paling pentg gak tak berapa crowded..kalau ramai macam mana pun still rasa tempat tu aman je..



Slalu order benda yang sama jadi kali ni nak order tom yam dia..serius sedap..sebab apa tom yam dia serve dgn kuew teow yg halus2 tu..rasa sangat 5 star..masam-masam..manis-manis dan yg paling penting rasa dia pedas..serius tak menghampakan dan aku cadangkan kalo amik tomyam ni blh makan utk 2 org sebab mmg byk melampau..

Masa makan dekat sini macam biasa la mesti ditemani acik kesayangan..he..he...kalau makan2 or shopping2 mmg best keluar ngan acik aku ni...tapi masa keluar ni dia makan cake je sebab dia ada allergic kt kulit dia..so tak boleh makan yang bukan-bukan..


Acik aku ni punya perangai kalau ko bagi dia sebiji kek secret recipe ni pn dia boleh habiskan sebab dia mmg glerr dgn kek SR ni..hari tu pun smpai dua potg dia telan..kalau aku makan satu tu pn da muak..


Tak ingat laa plak ape ke nama kek tu tapi yg satu tu ada rasa mcm coffee..tapi serius sedap..kalau kek SR ni apa2 jenis pn sedap...air plak macam biasa order ice lemon tea..acik plak order cappucino kot kalau tak silap..

He..he...satu je yg tak best dekat SR ni harga air mahal melampau..serius ice lemon tea tu pun mahal semacam..standard laa kalau makan kt kedai2 mcm ni...dengan tax bagai memang terbaik laa harga dia..nak makan slalu tak boleh laa..tapi kalo skali sekala tak pa laa..


5 comments:

J.Syazwana said...

best !
suka jugak secret recipe sebab semua sedapp !
hehehe

J.Syazwana said...

best !
suka jugak secret recipe sebab semua sedapp !
hehehe

ezy.fia said...

sdap nye mkn2..
teringin jgk nk g secret recipe..

Liquid said...

hee hritu aku makan chicken golden bleu kt SC sedap gak ko dah try.?

ayanuts said...

wana: he..he..mmg sedap sgt..sume kek tu sdp
cik ezy: he..he...apa lg cik ezy lps ni blh laa try
liquid: blm try lagi lps ni blh la aku try plak..he..he..