Sunday, May 8, 2011

Skandal Kau Aku Dia Kamu

Macam rasa kelakar pula nak bincangkan hal ni dekat sini..Pernah tak korang rasa feeling something bila tengok EX korang dengan awek baru dia...pada hal kau pun dah ada BF baru ni..macam mana ye nak jelaskan perasaan tu..

Dia bukan perasaan cemburu atau rasa dengki hati..dia rasa macam Alahai si polan ni sweetnyer dia dgn awek baru dia ni..kadang2 akan terfikit balik agak-agaknyer dia bahagia tak dengan awek baru dia tu atau mungkin lagi bahagia dari apa yg dia pernah rasa dengan kau dulu..he.he..

Aku cerita sikit-sikit laa pasal life aku dulu...sebenarnya sejak aku hidup dekat bumi ni..ini kali kedua aku bercinta...eiiiiii geli plak guna perkataan bercinta ni..he..he..masa mula2 couple dulu umur aku 18 tahun..couple tak sampai setahun sebab PJJ( perhubungan jarak jauh)

Dia sangat baik...pandai jaga hati aku semua..tapi aku yg minta clash sebab tak boleh la kalau PJJ ni..dia belajar dekat Port Dickson aku pula dekat Ipoh..tapi masa nak clash tu sedih juga...even couple tak smapai setahun tapi rasa appreciate sangat sebab dah dikurniakan manusia terbaik itu...

Dengan dia aku rasa buat pertama kali macam mana rasa disayangi..rasa marah...rasa merajuk..ye la..kata pun first couplekan..rasa seronok bila ada orang pujuk semua..

Lepas itu aku couple untuk kali kedua masa umur 19tahun dan masih lagi sampai sekarang...waahhhh cepat je da dapat pengganti pada hal td cakap sedih la hape laa..dasaaarrrrr..he..he..

Dia soulmate aku..jiwa aku..dia pun manusia terbaik yang pernah aku kenal dan pernah aku ada..sebab apa...soulmate aku ni jenis manusia yang sanggup buat apa sahaja untuk orang yang dia ada..slalu dulu lepas balik kerja dia mesti ambil aku..dah laa dari PJ hantar pula sampai rumah...

Masa last-last sem aku slalu demam..pukul 12.30 malam sanggup bawa aku pergi hospital..slalu dia juga la yang bawakkan aku panadol 100 plus semua...dia memang sangat baik...

Tapikan aku perasan persamaan EX aku dengan soulmate aku ni diorg sangat-sangat pendiam..sedangkan aku pula macam enjin motobot..sekali kalo dah hidup tak berhenti-henti bunyi..tapi dua-dua pun layan je kerenah aku yang satu tu..

Tapi paling kesian dekat soulmate aku laa sebab sampai sekarang dia laa yang paling hazab kena layan aku bercakap...tiap kali aku bercakap aku rasa mesti dia cakap dalam hati dia...iisshhh budak gemuk ni asyik bercakap je..aku tampal mulut tu dgn soletip pas tu aku stapler mulut tu baru benti bercakap agaknyerr..he..he..



1 comment:

J.Syazwana said...

tak suka jugak couple PJJ. hehehe

btw bagus lah tuh sorang pendian sorang banyak cakap. rasa cool jek. hehehe :P