Monday, May 23, 2011

Makan-Makan at Chicken Rice Shop

Kejadian ni dah berlaku 2 minggu lepas..he..he..gilerr da berzaman baru nhegeh-hegeh nak update..seperti biasa kalau keluar kalau bukan dengan acik aku mesti dengan soulmate aku..bukan tak ada kawan-kawan tapi aku lagi suka keluar dengan 2 org manusia tu je..he..he..


Kalau dengan acik aku best keluar dengan dia sebab dia boleh temankan aku shopping sampai mall tu da nak tutup..kalau dengan soulmate plak ske keluar dengan dia sebab...sebab apa ek???he..he..tak ada sebab..tapi kalau keluar dengan soulmate hati tu macam ada taman bunga..he..he..


Plan kali tu nak tengok wayang..kalau tak silap time ni tgk ctr THOR...sementara tunggu time nk masuk movie tu masing-masing tak makan lagi sebab konon2 kalao keluar mmg nak makan sama2..sanggup tak makan dari pagi semata2 nk makan sama2..he..he...


Pusing-pusing satu pyramid tu rasa macam tak tau nk makan apa lagi ...jadi decide pergi makan dekat chicken rice shop..tekak melayu apa2 pn mesti nak cari nasi gak..tapi makan dekat the chicken rice shop ni puas laa lauk macam-macam..

Tapi kalau best dekat sini aku ngan soulmate mesti akan ambil BBQ chicken serius sedap...ayam dia cukup rasa..ayam dia yg dia perap tu pn rasa dia smpai ke dalam daging tu..serius menjilat jari laa rasa dia..

Lepas tu ada amik side dishes hainan curry chicken..ayam dia dengan kari memang sedap glerr cukup rasa pedas n rasa rempah dia tu..he..he..lauk da byk pn still order side dishes lagi nmpak nau kuat melantak...

Lepas dah habis makan tu masing-masing da macam hape ntah..sbb kenyang sangat..he..he..tapi masa hari tu pergi tengok movie orang ramai melampau..tapi yang ramai aku tgk hari tu student laa...ape2 pn ctr THOR tu mmg best glerr la aku bg 4 bintang :)


2 comments:

Cik Tim said...

perghh!! meleleh tgk.. tetibe rndu nk makan kt CRS.. sedap kot!!! hehe

Unknown said...

sedap~~~=.=
(mau blik m'sia)