Saturday, July 9, 2011

Curang

Andai kata BF atau GF korg curang, apakah yang kita akan lakukan? adakah kita akan putuskan serta merta atau pun maafkan sahaja dan mulakan segala-galanya dari awal. Andai kata kita ambil pilihan untuk memaafkan pasangan kita, adakah perhubungan itu mampu kembali seperti dulu? dan aku percaya setiap saat msti kita semua akan memikirkan kesalahn pasangan kita setiap saat dan itu sangat menjerat perasaan walau pun kau dah maafkan dia.


Kenapa perlu curang dalam sesuatu perhubungan sedangkan dah bertahun-tahun kau couple dengan pasangan kau tu? Rata-rata akan menjawab sekadar suka-suka. Alasan yang paling bangan aku rasa. HHeeyyyy come on laaaa kau tak rasa ke dengan buat macam tu akan buat pasangan kau terluka.

picture from google

Lagi bullshit bila alasan dia berbunyi macam ni " Aku curang sebab suka-suka tapi dalam hati aku tetap sayangkan dia". Kalau kau sayang tergamak betul kau buat macam tu kan. Pasangan kau tu bagai nak gila setia dengan kau, setiap saat bagi mesej suruh kau jaga diri, tanya kau dah makan ke belum, siap cakap i love u hari-hari.

Tapi dalam masa yang sama macam mana kau boleh ada skandal dengan orang lain. Tak kesian ke dekat pasangan kau tu. Andai kata terjadi benda-benda macam ni adakah kita akan memaafkan pasangan kita atau pun tinggalakn je dan terus dengan hidup kita sendiri??


8 comments:

Noni Safuani said...

'to the left, to the left, everything you own in the box to the left'...say buhbye to cheaters..simple as that..have a nice weekend! Cheerios ^^

HaNa Hani said...

haha
bese la...nak test market gamaknye
uish..mintak dijauhkan org gini
^_^

ayanuts said...

noni safuani : he..he...satu tindakan yang berani :)

ayanuts said...

hana hani: he..he..yg test market tu sy ske

nairaariaa said...

hmm..susah nie..ikot kpada situasi la kot..kal rase dapat maafkan,ok la..kal tak pom hidup kena truskan...hee

Azwa Mohamad said...

cakap babai jelaa... taknak dah pandang muka dia -____-

ayanuts said...

nairaariaa: he..he..btl2 apa2 pn hdp kena truskn walau truk mcm mana sekali pn

miz novexx: awk mmg btl2 berani buat kptsn :)

nabila faryzza said...

sayang, tapi nak putuskan hubungan. ape benda laaa. haish! belum pernah lagi terjadi kt diri. minta dijauhkan la. hehe :)