Friday, July 1, 2011

Gathering Part 3

Lokasi seterusnya dekat alamanda, katanya semua pun nak karok, jadi layan je laa..he..he..sampai dekat sini rasanya dah pukul 8. Ntah kenapa bila masuk putrajaya ni kereta tak banyak sangat, serius sunyi je. Kalau nak tidur dekat jalan pun tak ada hal, ke putrajaya ni memang sunyi malam-malam?


Masa ni semua cergas lagi. Ye la dapat karok siapa tak suka..he..he..macam pelik kenpa ada seorang lagi lelaki ni kan. Yang pakai baju t shirt hitam tu faiz. Faiz ni pun classmate aku dulu merangkap pula BF kepada si fara ni. Faiz ni orang bangi. Kiranya diorg ni cinta jarak jauh laa..memang salute laa dengan diorg ni dah nak dekat 2 tahun dapat bertahan. Apa-apa pun aku doakn untuk korang ye :)


Karok pun tak ada laa lama sangat sebab ain esoknya nak kerja jadi diorang plan nak tangkap-tangkap gambar dekat jambatan putrajaya. So ke sana pula laa kita..he..he..ok laa macam best pula rasanya nak review perangai masing-masing. Tapi ain tak payah laa sebab aku dah review masa part 1 hari tu..he..he..


Kita mula dengan fara. Fara, ipoh girl...sangat baik, sangat pandai menjaga hati orang. senang cerita dia pandai baca perasaan orang dan selalu alert dengan perasaan orang lain sampai kadang-kadang dia yang terluka. Seorang yang hepy go lucky, memang untung dapat kawan dengan dia sebab dia tak pernah berkira dengan kawan-kawan.


Fatin pula seorang yang gila-gila, banyak cakap dan selalu disenangi orang lain. Seorang yang ceria, susah nak nampak dia marah orang. Orang yang senang bertoleransi dengan semua keadaan even satu tahap ada orang buat tahi dengan dia pun dia boleh bertoleransi dengan orang tu, pendek cerita semua yang kawan dengan dia akan senang dengan cara dia.

Yang last sekali Nas ira, ipoh girl juga. Sekarang kerja dengan TNB. Senag cerita dia ni keluarga TNB, dari mak dia ayah dia semua kerja TNB..he..he..seorang yang suka bercerita. Agak-agak keadaan sunyi dia laa yg akan buka macam-macam cerita. Seorang yang baik dan dia ni sumpah pandai gila senang cerita orak dia ni cepat pick up. Dulu kalau ada kuiz ke ujian ke dia ni laa master mind..he..he..semua tuju dekat dia nakkan jawapan..he..he..

Serius seronok sangat-sangat dapat jumpa dengan kawan-kawan yang kita memang dah lama tak jmpa. Boleh bercerita macam-macam. Lagi pun memang susah nak jumpa dengan diorg sebab ada yang study lagi ada pula yang kerja so masa tu memang jadi kekangan yang besar laa utk kitorg.


8 comments:

Ameeza Adailami said...

waaa..bejalan sakan! tp ni hari yg sama or lain2???

ayanuts said...

meeza: he..he..hari yg sama..kalo hari yg laian2..pitam laa..pnt..he..he..

Ameeza Adailami said...

banyaknya ceritee...sampai hari yang sama tapi entry separate.hehehe..

ayanuts said...

meeza: he..he..sbb pergi byk tmpt..jd crta kena hari lain2..

J.Syazwana said...

mengidam nak karok.
T___T

ayanuts said...

syazwana: apa lg silalah serbu pusat karok yang berdekatan..he..he..

nabila faryzza said...

wahh. kuat betul berjalan sampai part 3 ceritanya. hehe :)

ayanuts said...

nabila: he..he..itu laa..dlm sehari mcm2 tmpt pergi