Sunday, June 19, 2011

10 Things About Him

Hari tu dah cerita pasal 10 things about me sekarang ni aku nak cerita 10 things about him. Him tu soulmate aku laa..he..he..bila aku kira-kira balik aku dah kenal dia hampair 7tahun tapi dah partner dengan dia hampir 5 tahun, bagi aku lama jugak tu 5 tahun dulu pun pernah couple tapi boleh bertahan 5 bulan je...bezakan..he..he..


  1. Nama dia khairi tapi ramai kawan-kawan panggil dia medan sebab dia tinggal area kg medan dan ada juga yang panggil dia ayie..he..he..macam manja juga laa bunyinya masa mula-mula aku dengar.
  2. Dia jenis tak suka tempat yang penuh dengan orang, kalau tempat tu penuh dengan orang dia akan kena sawan..he..he..maksud aku dekat sini dia tiba-tiba akan senyap je, itu maksudnya dia rimas laa tu dan tak suka tempat-tempat yang panas sebab nanti dia akan berpeluh dengan menggila.
  3. Seorang yang tak romantik..he..he..kiranya tak macam seth tan tu laa. Sangat kelakar sebab dia akan gelabah gler vavi kalau aku merajuk sebab dia tak tahu nak pujuk sebab dia tak romantik dan jarang nak bg ayat-ayat jiwang dekat aku..maakkk redha je dapat lelaki macam ni..he..he..
  4. Sanga soft spoken dan bila bercakap dengan aku suara adalah tahap-tahap semut dimana kalau nak dibandingkan dengan aku, suara aku je dah sama level macam cakap pakai microphone..he..he..serius dia ni lelaki pertama yang bercakap suara slow sangat-sangat sampai tahap tak terdengar dekat telinga aku ni dan very soft spoken men.
  5. Anak mak..he..he..yang ni memang aku nak gelak guling-guling pernah sekali aku keluar dengan dia mak soulmate aku ni call tanya dekat mana lepas tu tanya balik makan tak sebab mak soulmate aku ni dah masakkan untuk dia...soooo anak emak aku yang perempuan ni pun tak macam tu.
  6. Sangat tenang orangnya. Maksud aku dalam keadaan genting macam mana pun soulmate aku ni seorang yang tenang dalam handle satu-satu masalah even kalau dia gelabah sekali pun dia akan banyak senyap je, bukan macam aku kalau dah gelabah memang tak jadi apa laa..he..he..
  7. Seorang yang kuat berkorban untuk orang-orang dekat sekeliling dia. Kadang-kadang benda tu sangat susah untuk dia buat tapi untuk orang-orang yang dia sayang macam family dia kawan-kawan dia even termasuk aku pun dia akan cuba buat.
  8. Sangat pendiam. kadang-kadang kalau aku bercerita dekat dia 10 ribu patah perkataan yang keluar dekat mulut aku belum tentu dia nak balas walau sepatah perkataan pn..he..he..tapi ada gak time-time dia banyak cakap tapi mostly jarang dia banyak bercakap.
  9. Soulmate juga adalh seorang yang cepat marah tapi cepat juga cool down. Tapi lepas dia cool down tu aku plak yang rasa nk marah sebab perangai dia ni pelik sikit, nnti tiba-tiba dia akan diam, kalau dia diam tu maksud dia tengah marah laa tu. Kadang-kadang aku tak faham apa yg dia marahkan sangat..he..he..
  10. Seorang yang sangat matang senang cerita macam orang tua laa. Cara dia tu terlalu matang untuk aku yg keanak-anakan ni. Kadang aku rasa macam tengah bercinta dengan orang yang umur 40 or 50 tahun..he..he..
Itu laa serba sedikit yang boleh aku share aku dengan dia ni banyak perbezaan, tapi ntah macam mana sampai sekarang pun still boleh bertahan lagi tapi apa-apa pun aku sayang ketat-ketat dekat soulmate aku ni sebab walau pun dia tak romantik walaupun dia seorang yang pendiam dia slalu ada untuk aku kalau aku perlukan apa-apa.

Aku ingat lagi masa belajar dulu dah last-last sem aku slalu demam soulmate laa yang belikan ubat semua lepas tu hantar dekat rumah sewa aku lepas tu sanggup tunggu aku sampai pukul 3.30 pagi dekat hospital kerajaan semata-mata nak check demam aku sedangkan esok pagi ada kelas.

Apa-apa pun aku sangat-sangat hargai apa yang dia pernah buat dan apa yang aku boleh balas untuk semua kebaikan dia tu aku akan cuba untuk selalu menggembirakan dia..he.he..harap jangan muntah darah pula bila aku cakap macam tu..


2 comments:

Liquid said...

phewitt...!! eheheheh

ayanuts said...

he..he..apa yg phewitt ni...alaa ko pn msti prnh wat bnda yg sama dgn awek ko kan..lg2 kalo dia tgh ssh :)