Tuesday, June 21, 2011

Joging at Bukit Jalil

Joging waktu malam memang best. Minggu lepas pergi joging dengan soulmate. Mula-mula pergi taman tasik permaisuri, joging dekat sana tak best sebab kawasan taman sangat gelap, lepas tu yang paling menyampah banyak kutu-kutu sampah, tak lain tu mesti tengah layan dadah sepekat dua.


Jadi takutkan keselamatn last-last gerak pergi joging dekat bukit komanwel alaaa dekat bukit jalil je. dekap situ kawasan gelap tak takut sangat orang pun ramai memang best laa. Tapi sumpah penat joging dengan soulmate.


Sebab apa penat??sebab dekat bukit jalil tu tempat joging dia berukit berkali-kali turun naik bukit soulmate aku keji oowwhhh sebab dia langsung tak bagi peluang aku rehat...huhuhuhu...memang berpeluh-peluh laa ikut soulmate aku ni joging.

Lepas dah penat joging time to makan-makan. He..he..serupa tak payah joging sebab makanan adalah berlemak. Masa makan ni rasa macam tengah picnic plak sebab aku masak siap-siap dari rumah. Soulmate teringin nak makan makaroni goreng jadi masakkan laa utk soulmate.

Masa makan ni lepak dekat kerusi depan stadium bukit jalil. Best lepak dekat sini sebab luas, lagi satu sejuk je berangin laa kalau lepak dekat sini.


5 comments:

Far8 budak baik said...

aku pi bukit jalil tgk bola hari tuu..mmg best..lawa kot..grrrrrr...

ayanuts said...

he..he..kt sana mmg best pun..view dia mmg cntk

Sue Baharuddin said...

huih..besh gk ye joging memlm..balik penat, trus tido dgn nyenyak

J.Syazwana said...

hoih lama gila tak joging.
lemak pon dah banyak.
hehehe

tieykah said...

nak pergi jogging dekat taman kat umah pon sy ase malas.:)

haha~bukak sem baru t nk berjogging la