Thursday, June 9, 2011

Shopping at Rawang

Siapa yang dah beli baju raya??he..he..jwpn dia aku la tu. Puasa tak berganti lagi ni, baru ganti beberapa hari. Korg semua dah qada puasa?harap-harapnya dah laa. sebab tinggal lagi 2 bulan je lg nk masuk bulan ramadhan.


Sekarang ni dah jadi mcm fenomena dah. Lagi 3 or 4 bulan nak puasa semua tailor pakat-pakat tak nak amik tempahan baju lagi. Dulu aku rasa tak ada laa macam ni. Lagi satu kalau tempah baju serius mahal melampau. Kadang- kadang rasa tak berbaloi.


Aku rasa better beli. even nampak mahal tapi puas hati dan harga baju siap dgn harga baju yg kita tempah semua lebih kurang je harganya. Kalau baju tempah ni satu je yang aku menyampah. Ada sesetgh tailor tak pandai amik ukuran. Kalau buat baju kebaya tak ikut cutting badan tiba-tiba bila pakai dah macam jubah pula.


Jadi hari tu ada temankan maku aku pergi tesco rawang cari kain kat sana. Ape ntah nama kedai tu lupa pula. Tapi dekat dalam kedai-kedai ni banyak glerr kain dan tudung-tudung yang cantik. Aku kalau tengok kain tak bernafsu sangat, tapi kalau mak aku dah menggila pula aku tengok, semua un dia nak beli.


No comments: