Tuesday, June 14, 2011

Makan- Makan at Pizza Hut

Lepas je dah tengok movie karak yang terbaik tu aku pun bawa laa adik-adik aku ni pergi makan dekat Pizza hut, kebetulan pula time tu pizza hut ada keluarkan pizza baru so mmg harus laa cuba.


Pizza ni aku lupa laa apa nama dia, yang pasti chesse dia memang melimpah ruah laa. Siapa-siapa yang hantu cheese tu blh laa order, kebetulan pada hari tu puasa so sekali laa kita berbuka puasa dekat pizza hut ni.


Masa makan ni orang ramai melampau nak makan pun rasa tak selesa. Tapi dah masukkan nak tak nak duduk laa gak. Hari tu order seafood marinara, mmg dah jadi kebiasaan kalau makan pizza mesti order sekali pasta ni.


Rasa dia serius sedap, kuah dia memang terbaik manis glerr macam ada manis-manis ketam pun ada. Tapi dekat pizza hut branch ni pasta dia sikit laa. Slalu kalau aku pergi pizza tempat lain memang banyak laa sos dia tu pun berlebih-lebih.


Lepas dah habis sesi gendutkan perut kita jalan-jalan lagi. Pusing-pusing mall lagi cuci-cuci mata. Adik-adik aku lak gembira sebab dekat situ ada kedai game, diorg main game aku lepak dekat kedai buku, memang best laa.


No comments: